.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجمين نمايشگاه رايانه و الكترونيك مازندران گشايش يافت
پنجمين نمايشگاه كامپيوتر و الكترونيك مازندران با حضور استاندار مازندران در ساري گشايش يافت، در اين نمايشگاه ‪ ۷۰‬شركت رايانه‌اي و ‪IT‬از استان مازندران و ديگر استانهاي همجوار آخرين تجهيزات و تكنولوژي الكترونيكي را به نمايش ....
پنجمين نمايشگاه رايانه و الكترونيك مازندران گشايش يافت

پنجمين نمايشگاه كامپيوتر و الكترونيك مازندران با حضور "ابوطالب شفقت" استاندار مازندران امروز (چهارشنبه) در ساري گشايش يافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، در اين نمايشگاه ‪ ۷۰‬شركت رايانه‌اي و ‪IT‬از استان مازندران و ديگر استانهاي همجوار آخرين تجهيزات و تكنولوژي الكترونيكي را به نمايش گذاشته‌اند.

استاندار مازندران در مراسم افتتاح اين نمايشگاه با بيان اينكه امروز عصر انفجار اطلاعات نامگذاري شده و نقش ‪ IT‬در دنيا بسيار با اهميت است، گفت: توانمندي و علاقمندي اين استان در امر رايانه‌اي بسيار بالا است.

شفقت افزود: امروز با توجه به داده‌ها وتخصص‌هاي متنوعي كه در دنيا بوجود آمده است ، نقش رايانه براي نظم بخشيدن به اين اطلاعات بسيار مهم است.

وي در بخش ديگري از سخنانش به مهيا بودن زمينه برگزاري انتخابات رايانه‌اي مجلس شوراي اسلامي در مازندران اشاره كرد و گفت: خوشبختانه زير ساخت‌هاي رايانه‌اي براي برگزاري انتخابات الكترونيكي مهيا است.

شفقت همچنين گفت : اكنون براي دو هزارو ‪ ۶۰۰‬صندوق راي كه در استان مازندران براي انتخابات مجلس پيش بيني شده است رايانه خريداري و قابليت اتصال به اينترنت را دارند.

استاندار مازندران به مكاتبات الكترونيكي بسياري از دستگاههاي دولتي استان با وزارتخانه‌هاي متبوعه اشاره كرد و گفت: اينكه استان در اين بخش رتبه ممتازي در كشور دارد نشانه توانمندي نيروهاي انساني در استفاده از ‪ IT‬است.

به گزارش خبرنگار ايرنا "سهيل مظلومي" نايب رييس نظام صنفي رايانه‌اي كشور نيز در آيين گشايش نمايشگاه كامپيوتر و الكترونيك مازندران گفت:
امروز نگاه دولت به مسايل كشور غير متمركز است و اين نوع نگاه نياز به مهيا كردن امكانات در همه نقاط كشور است.

وي گفت: نظم بخشيدن كه معني اصلي كلمه "رايانه " است مهمترين كاركرد و مزاياي استفاده از ‪ IT‬است.

مظلومي كارت هوشمند سوخت، ثبت نام‌اينترنتي دانشگاهها وانتخابات مجلس هشتم را نشانه‌هايي از نقش ‪ IT‬در ايجاد نظم اشاره كرد و گفت: امروز فرهنگ استفاده از اينترنت در كشور گسترش يافته است اما نياز به برنامه ريزي و حمايت دولت در مهيا كردن امكانات زير بنايي است.

وي عدم تعامل رايانه‌اي مطلوب را يكي از نواقص فعلي نگاه غيرمتمركز دولت عنوان كرد و گفت: اما نظمي كه در خانواده بوجود آمده است عمده مزاياي رايانه‌اي شدن است.

وي از اينكه نظام مالياتي كشور هنوز رايانه‌اي نشده است انتقاد كرد گفت:
به نظر من نظام مالياتي غير رايانه‌اي غده سرطاني براي اقتصاد كشور است.

نمايشگاه كامپيوتر و الكترونيك مازندران به مدت پنج روزاز ساعت ‪ ۱۰‬صبح تا ‪ ۱۹‬عصر در محوطه باز در خيابان فرهنگ ساري داير است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 24 بهمن 1386
با سلام از زحمات سازمان مهندسي رايانه استان در توسعه تکنولوژی رایانه صمیمانه تشکر می نمایم . جعفر قربانپور - فرهنگی شهرستان ساری
نا شناس 24 بهمن 1386
نمایشگاه جالبی بود و برای من که یک مهندس کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد هستم حضور استاندار محترم برایم دلگرم کننده بود.و برای من روشن شد که چه اندازه مسئولین استان نسبت به اینگونه موضوعات و مسائل حساس و پیگیر هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.